
2.12.2020
Alumnes de quart curs de l’especialitat de Dansa Contemporània del Conservatori Professional de Dansa (CPD) han participat aquest dimecres 2 de desembre en la funció de cloenda del projecte Dansa, un programa impulsat per l’Ajuntament de Barcelona que té l’objectiu de promoure l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels alumnes de primària mitjançant la dansa contemporània.
El projecte consta d’una primera fase que inclou l’aprenentatge d’un repertori de danses a càrrec del professorat i l’alumnat de cada centre educatiu que participa en la iniciativa; i d’una segona fase, en la qual els alumnes ballen les coreografies apreses en una jornada que se celebra a l’abril al Palau Sant Jordi.
Enguany, però, a causa del COVID l’acte de cloenda s’ha dut a terme en streaming amb la presència virtual de 80 grups de 40 escoles que han ballat de forma simultània les coreografies apreses en aquesta edició.
El Conservatori Professional de Dansa participa cada any en aquest projecte ballant al Palau Sant Jordi. Avui ho ha fet a la Plaça Margarita Xirgu, davant l’Institut del Teatre, en l’acte de cloenda que s’ha retransmès en directe. En concret, han interpretat la peça “Kahi Mea”, coreografiada i interpretada pels alumnes Rita Roig Vila, Agnès Muñiz Piera, Aleix Colomer Campoy, Aina Joaniquet Guamis, Tània Hernandez Mulet, Sergi Caseras Gómez, Núria Audouard Fericgla, Cèlia Llaberia Matas, Farners Salmeron Mir, Mar Fité Boscà, Laia Gómez Redondo, Marta Badosa Gispert, Raquel Valldeperez Tomàs, Paula Martín Tomàs, Eloi Rodes Aznar i Marta García.
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 22
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar