Ja podeu consultar les qualificacions definitives de la Prova B de les proves d’accés de Pedagogia de la Dansa i/o Coreografia i Interpretació de la Dansa (CSD) del curs 2025-26.
Aprovar les proves d'accés no significa obtenir plaça. Les persones admeses son els/les 12 primers aspirants amb millor qualificació de Pedagogia i Coreografia
També podeu entrar al següent enllaç amb el vostre DNI i la contrasenya introduïda al fer la inscripció a les proves (si no recordeu la contrasenya cliqueu a recordar contrasenya)
Reclamacions
Matrícula
Secretaria acadèmica general comunicarà als aspirants admesos com han de fer arribar els documents abans de la matrícula.
Recordatori:
Les persones aspirants que s'han presentat a les proves d’accés per dues especialitats, només es podran matricular en una plaça del mateix centre en cas que les puntuacions obtingudes permetin l’accés en més d’una especialitat. En aquest cas, s’assignarà la plaça d’acord amb l’ordre de preferència indicada en la sol·licitud d’inscripció a les proves.
Per la matriculació:
Les persones aspirants que superin les proves d’accés i siguin admesos a l’escola, abans de la matriculació hauran de presentar:
1. Document acreditatiu (certificat d’estudis o títol) d’haver superat el batxillerat (LOGSE o LOE), o d’haver superat el COU, o d’haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys o certificat acreditatiu de la superació de la prova per a l’alumnat sense el títol de batxiller.
2. Document acreditatiu (certificat d’estudis o títol) del grau professional de dansa o d’estudis equivalents si esteu en possessió dels estudis i abans de les proves no l’heu pogut presentar.
3. Número d’afiliació a la Seguretat Social.
4. Targeta sanitària.
5. Si s’escau, les persones aspirants que aportin el títol de família nombrosa o monoparental, en la matrícula gaudiran de la bonificació corresponent a la categoria (general o especial) indicada al propi títol.
No es matricularà cap estudiant que no aporti els documents 1, 3, 4 i 6.