
L’Eloi Alberola ha desenvolupat la seva trajectòria professional en l’àmbit de les arts escèniques contemporànies des de la gestió i la divulgació cultural, centrant-se en els vincles entre escena i ciutadania. És cofundador del col·lectiu Nastè Teatre i Cultura i impulsor del projecte de divulgació Culturama, des d’on desenvolupa iniciatives orientades a l’accessibilitat cultural, la mediació i la creació d’espais de diàleg.
Ha coordinat i impartit cicles, conferències i activitats de divulgació sobre la història, el pensament i les pràctiques contemporànies de les arts escèniques, entre els quals destaca el cicle Tertúlies Teatrals al Centre Cívic Parc Sandaru, així com la dinamització de trobades amb equips de programació del centre.
Paral·lelament, ha participat en processos de selecció i valoració de projectes per a convocatòries de creació en l’àmbit de la cultura de proximitat, com les beques Kinètic, Procreació i Perpetracions. Ha treballat en mediació cultural i coordinació de projectes escènics en el marc de programes de Pla de Barris, així com en la regidoria i gestió de públics en equipaments culturals de Barcelona. Actualment és cap de sala de La Villarroel i regidor en projectes educatius i de mediació com Escena Pilot, impulsat pel Teatre Lliure i l’ICUB, i Tot Dansa, impulsat pel Mercat de les Flors, l’Institut del Teatre i l’ICUB. Estudia el Grau d’Història de l’Art a la Universitat de Barcelona.
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 22
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar