
7 de març de 2026
Activitat inclosa dins les activitats del Dia de la Dona, amb la graduada d'interpretació de l'Escola Superior d'Art Dramàtic (ESAD) Júlia Genís.
La literatura escrita per dones és el fil conductor d'un recorregut temàtic que enfila natura, història i poesia, i que transcorre pels sots de l’estany i de la masia del Jardí Botànic Històric de Barcelona.
El recorregut comptarà amb textos de M. Abelló, A. Canyelles, R. Leveroni, C. Guasch, S. Gay, C. Ballart, M. Calafell, MA Capmany, M. Rodoreda, MM Marçal, C. Arderiu, V. Català, D. Miquel, entre d'altres.
Conduïda per un guia del museu i un del jardí, i acompanyada de la interpretació de textos (dits o cantats) d’escriptores catalanes a càrrec de la graduada d'interpretació de l'Escola Superior d'Art Dramàtic (ESAD) Júlia Genís.
Itinerari literari-naturalístic organitzat amb el Jardí Botànic Històric del Museu de Ciències Naturals i amb l’Institut del Teatre, amb la col·laboració de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic.
L'organització recomana als participants de portar líquid repel·lent d'insectes.
Trobareu més informació i les inscripcions en aquest enllaç.
Horari
10.30 h i 12 h
Preu
Gratuït, amb inscripció prèvia
Jardí Botànic Històric
Adreça
Avinguda dels Montanyans, 26
08038 - Barcelona
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 22
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar