Logo Institut del Teatre

Performance de La Ribot i Jone San Martín

Comparteix

29 de juny de 2026


Alumnes de 5è i 6è curs de dansa contemporània del Conservatori Professional de Dansa (CPD), estudiants del Conservatori Superior de Dansa (CSD) i membres d’IT Dansa, la Jove Companyia de Dansa de l’Institut del Teatre participen en la performance concebuda per les artistes La Ribot i Jone San Martín en el marc del projecte La casa de la trobada amb l’altre, que es durà a terme al pati del Museu Can Framis de Barcelona del 22 de juny al 4 de juliol.

Per assistir a la performance cal inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

La Ribot, guardonada amb el Premi Nacional de Dansa i amb el Lleó d’Or de la Biennal de Venècia de Dansa, és una artista pionera que ha contribuït a transformar els llenguatges del cos i de l’escena durant més de tres dècades. Per la seva banda, Jone San Martín és una ballarina i coreògrafa de trajectòria internacional que ha format part del Ballet de Frankfurt i de la companyia de William Forsythe.

La casa de la trobada amb l’altre és una iniciativa d’Arquitecturas Afectivas, una comunitat impulsada per l’arquitecte, investigador i professor Mauro Gil-Fournier que desenvolupa projectes a la intersecció entre arquitectura, art i experiència col·lectiva.


Horari
Dilluns 29 de juny, a les 20 h


Preu
Gratuït, amb inscripció prèvia


Ubicació

Pati del Museu Can Framis de Barcelona


Adreça
Carrer de Roc Boronat 116
08018 Barcelona


Continguts relacionats

  • El pati del Museu Can Framis acollirà el projecte d'Arquitecturas Afectivas

SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar

 

CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar

 

CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 22
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar

 

MAE
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar

 

Carregant...
x