La convocatòria de comissariat forma part del programa Suport a la Creació de la Fundació ”la Caixa” per impulsar al comissariat emergent.
La convocatòria de Comissariat està destinada a comissaris d'art menors de 40 anys, amb nacionalitat o residència espanyoles o portuguesa, que prèviament hagin comissariat un mínim de tres exposicions. Queden descartats els comissaris que tinguin una trajectòria professional consolidada.
Els tres seleccionats rebran una ajuda de 6.000 euros i disposaran dels recursos i l'assessorament de l'equip d'exposicions de la Fundació ”la Caixa”.
La convocatòria de Comissariat es concreta en un programa biennal en el qual es desenvoluparan tres projectes expositius a partir de les obres de la Col·lecció ”la Caixa” d'Art Contemporani i les col·leccions del MACBA. S'aposta per projectes innovadors tant pel que fa a lectures i reflexions com pel que fa a formes que aporten plantejaments creatius.
Obertura de la convocatòria: 4 de maig de 2020
Tancament de la convocatòria: 23 de setembre de 2020
Amplia la informació i consulta les bases completes en aquest enllaç