Sovint els educadors socials es relacionen amb altres metodologies que reafirmen la seva dimensió de crítica social, d’acció política i de propostes d’alternatives. La creació artística i l’educació social poden promoure en la salut mental la (re)apropiació del que és comú, del que pertany a tots però que no ens permetem expressar per por a sentir-nos “fora de”, per por a fracassar o a semblar fràgils. Aquesta és una proposta inicial formativa centrada en la salut mental més enllà d’una mirada tradicionalment clínica, més enllà de les lògiques “psi”. Prenent el concepte de salut mental col·lectiva des d’un enfocament multidisciplinari i pràctic posant atenció als processos participatius i posant el cos al centre del treball com a conflicte i per obrir nous qüestionaments a través de la performance i l’escriptura compartida: ètiques de la cura, vulnerabilitat i procomú.
Dates: Dimarts, 8 i 15 de maig, de 10 a 14h.
Organitza: Col·legi d’Educadores i Educadors Socials
Amplia la informació i fes la inscripció en aquest enllaç