Logo Institut del Teatre

CÀPSULES DE PRODUCCIÓ Curs Els públics com a eix vertebrador de l’estratègia de màrqueting i comunicació

INSCRIPCIÓ: 04/06/18-27/07/18
MATRICULACIÓ: 06/09/18-13/09/18

 


 

Dades bàsiques del curs

(Cliqueu a sobre els títols per anar a la informació)

1. A qui s’adreça:
2. Docents/professionals:
3. Programa:
4. Tipus de curs:
5. Dates:
6. Total hores:
7. Horari: 
8. Modalitat:
9. Lloc d’impartició:
10. Preus:
11. Descomptes:
12. Inscripció:
13. Matrícula:
14. Places:
15. Procés de selecció:
16. Consultes específiques:
17. Consultes generals: 


 

1. A qui s’adreça:

Persones que tinguin interès en tirar endavant i desenvolupar personal o col·lectivament, un projecte artístic.

2. Docents/professionals: Pepe Zapata

3. Programa: 

  • De l’estratègia als valors, dels valors a la comunicació, de la comunicació al  màrqueting, del màrqueting tradicional al màrqueting de continguts i relacional.
  • Gestió de públics i comunitats.
  • Segmentació, captació, retenció i fidelització.
  • Engagement i empoderament.
  • Estratègia CRM: de dades a informació, d’informació a coneixement.
  • Estratègia analítica
  • Bones pràctiques.

4. Tipus de curs: Curs especialitzat. Certificat (Institut del Teatre)

5. Dates: del 19 al 20 de setembre de 2018

6.  Total hores: 8 hores

7.  Horari: De 10.00 a 14.00 h.

8.  Modalitat: presencial

9.  Lloc d’impartició: Institut del Teatre (Seu de Barcelona)

10. Preu: 90,5 € + 7 € d'assegurança

11.  Descomptes: 25% de descompte per alumnes de l’Institut del teatre i 20% de descompte per a graduats de l’Institut del Teatre

12.  Inscripció:  Del 4 de juny al 27 de juliol de 2018. Inscripcions a l'enllaç 

13.   Matrícula: Del 6 al 13 de setembre de 2018

14.   Places: 15

15.   Procés de selecció: per ordre d’inscripció

16.   Consultes específiques: Montse Prat 

17.  Consultes generals: formaciocontinuada@institutdelteatre.cat  (Tel. 93 227 39 00 ext. 308)


Presentació 

La formació continuada teòrica i pràctica dels alumnes de l'Institut del Teatre i dels seus graduats, és una prioritat i un dels principals objectius de la Institució.

En aquest sentit, presentem una proposta de Tallers / Sessions pensada per donar informació, coneixement i eines pràctiques per ajudar a resoldre dubtes, avaluar i treballar adequadament diferents conceptes fonamentals en el disseny i desenvolupament de projectes en l'àmbit de les Arts Escèniques:

- Guia pràctica per a la creació i funcionalitat d’un equip de treball
- La distribució de productes culturals
- Els públics com a eix vertebrador de l’estratègia de màrqueting i comunicació

Passar de concebre una idea a generar i realitzar un projecte requereix un procés concret i metòdic: anàlisi inicial, avaluació, organització, desenvolupament i avaluació, presa de decisions, determinat sempre, segons la naturalesa i objectius del projecte. Aquestes reflexions prèvies permeten conèixer cada projecte en tota la seva globalitat i complexitat. Situar-lo de manera adequada i estratègica per poder desenvolupar-lo correctament. Evitar perdre oportunitats, desviacions en els objectius, errors en els plantejaments, o gestionar-lo i dirigir-lo inadequadament.

El treball sobre la visió, anàlisi i tractament dels projectes ens han d‘ajudar a fer-los més atractius, amb propostes múltiples i variades per tal d’oferir experiències i activitats annexes i complementàries que permetin  ampliar i obrir el ventall d’ofertes, consolidar públic i ampliar el nombre i naturalesa dels consumidors culturals. En resum, dirigir, en el sentit més ampli, el nostre projecte professional.

Estructura del curs

Es combinarà l’explicació de metodologies i eines amb l’anàlisi de bones pràctiques i la resolució de casos pràctics.

Objectius

  • Pensar estratègicament en el canvi de paradigma del màrqueting i la comunicació  que comporta pensar i prioritzar la relació amb els públics i les comunitats dels  nostres projectes culturals i artístics.
  • Implementar, amb criteris estratègics, metodologies, eines i tècniques que permetin  optimitzar la gestió dels públics de les arts i la cultura.
  • Aplicar metodologia de gestió de públics a partir de conceptes com segmentació,  captació, retenció i fidelització.

 

 


Compartir

SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
i.teatre@institutdelteatre.cat

 

 

CENTRE DE TERRASSA
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
it.terrassa@institutdelteatre.cat

 

 

CENTRE DE VIC
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
it.vic@institutdelteatre.cat